انتصاب سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش

با حکم رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس آرتا فرهودی به عنوان سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست این شرکت منصوب شد.
دکتر محمدرضا محمدی در مراسم معارفه سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست این شرکت، داشتن اخلاق حرفه ای و نجابت کاری را یکی از مهمترین ویژگی های یک مدیر دانست.
دکتر محمدی معاونت امور شهری و محیط زیست را یکی از مهمترین بخش های شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش خواند و اظهار داشت: کلیه اقدامات این معاونت با زندگی روزمره کیشوندان و گردشگران در جزیره کیش سر و کار دارد و باید این خدمات رسانی با توجه در نظر گرفتن مقدورات، در حد مطلوب ارائه شود.
وی ضمن قدردانی از زحمات 4 ساله مهندس کاوس حقانی معاون پیشین امور شهری و محیط زیست ، مهندس آرتا فرهودی را به عنوان مدیری متعهد و دارای سوابق و تجارب اجرایی  ارزنده، معرفی کرد.
مهندس فرهودی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمندی که در گذشته این حوزه انجام  شده، اظهار داشت: با استقبال از طرح ها و ایده های جدید باید محور کار را برای تحقق شعار کیش شهر خلاق بکار بست و این کار مستلزم کار تیمی و گروهی است و با کمک همگان می توان به جزیره ای پاک، ایمن و سبز دست یافت.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.