دسته: اجتماعی

15خرداد سند مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است.

امام جمعه کیش تاکید کرد: قیام خونین 15خرداد ماه، سند مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در کیش افزود: گرامیداشت قیام پانزده خرداد بنا به تاکید امام رحمة‌الله‌علیه، بزرگداشت از ارزش های انسانی در طول تاریخ است.
وی اظهار کرد: امام (ره) معتقد بودند سالروز قیام 15 خرداد باید همانند روز عاشورا زنده نگه داشته شود و ملت‌های مظلوم نباید از اهمیت این روز غفلت کنند.
وی در ادامه به 14 خرداد ماه مصادف با سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اخلاص و کار برای رضای خدا یکی از رموزی بود که امام (ره) حرکتی مردمی و عظیم را رهبری و رقم زدند.
حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: مسوولان نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید سیره و منش امام (ره) همواره در پیش بگیرند.
وی همچنین به سالروز انتخاب مقام معظم رهبری در سکان هدایت نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این روز اتفاقی مبارک در تداوم مسیر متعالی نظام اسلامی است که باید همچنان گرامی داشته شود.
امام جمعه کیش تاکید کرد: انتخاب مقام معظم رهبری یک اتفاق مبارک و نعمت الهی بود که هر روز اهمیت آن برای ملت ایران روشن تر می شود.
وی گفت: امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری دو گوهر ناب برای نظام اسلامی هستند که در واقع یک حقیقت با دو تجلی در شیوه های مدیریتی یکسان می باشند.
خطیب جمعه کیش در ادامه به حمایت از کالای ایرانی و شعار سال اشاره و تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی باید همچنان در اولویت امور باشد چرا که این مهم ویژه شرایط امروز فقط نیست.
وی تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی سیره عملی بسیاری از علما و مفاخر کشور از گذشته تاکنون بوده است.
وی گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از اقتصاد داخلی، کار و کارگر ایرانی و حمایت از تولید داخل است.

برچسب ها :