فروش زمين در كيش به خارجيان كذب است.

در تكذيب فروش زمين به خارجيان در اين منطقه آمده است؛
اظهارات غير واقع يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در خصوص واگذاري بخشي از زمين هاي كيش به خارجيان بلافاصله تبديل به خوراك معاندين نظام و دستاويزي براي تبليغ عليه جمهوري اسلامي شده است.
متأسفانه مدتي است برخي در فضاي اطلاع رساني كشور به راحتي و بدون استناد به مدارك و ادله، مسايلي را مطرح مي‌كنند كه حداقل هزينه آن تخريب سرمايه اجتماعي كشور مي‌باشد و براي خنثي كردن اين سخنان غير مستند و غير واقع و جلوگيري از تشويش اذهان عمومي بخشي از توان و انرژي دستگاه‌هاي ذيربط صرف مي‌شود كه به غير از ضرر عايدي براي هيچ كس ندارد.
امروزه تهمت‌ها و شايعات كذب از سوي برخي عناصر معلوم الحال در احوال جاري كشور در فضاي مجازي كشور مطرح مي‌شود كه به دليل عدم توجه مردم غالباً بي‌ اثر هستند اما زماني كه يك مقام مسئول علي‌الخصوص نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي سخني بر زبان مي‌راند كه مغاير با شئونات كشور است جاي بحث پيدا كرده و بلافاصله اثرات منفي و زيانباري به بار مي‌آورد. نمونه بارز آن اعلام خبر كذب واگذاري اراضي به خارجيان در منطقه آزاد كيش مي‌باشد كه از بنيان نادرست است.
لذا از اين نماينده محترم انتظار مي‌رود چنانچه مستنداتي در رابطه با اظهارات خود دارد، ارايه دهد و از تحميل هزينه بيشتر به نظام جلوگيري نمايد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.