دسته: اجتماعی

بیمارستان کیش میزبان باب جوان پروفسور برجسته جهان است.

روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کیش اعلام کرد: پروفسور باب جوان اورولوژیست ایرانی و مطرح جهان برای ارائه مشاوره به بیماران و هموطنان در بیمارستان فوق تخصصی کیش اعلام آمادگی کرد.

کوروش کشمیری روز پنجشنبه افزود: در راستای فعالیت های مرکز سرطان کیش ( kcc ) ، پروفسور جوان اورولوژیست برجسته دنیا در تاریخ های 19 و 20 خردادماه جاری برای انجام نخستین عمل جراحی سرطان پروستات در بیمارستان فوق تخصصی کیش ، حضور خواهد یافت.
وی اظهار داشت: بر این اساس بیماران مربوطه از سراسر کشور که تمایل دارند از این فرصت 2 روزه برای پیگیری درمان خود از دانش پروفسور جوان بهره ببرند، می‌توانند در تاریخ های یاد شده به بیمارستان فوق تخصصی کیش مراجعه کنند.
کشمیری افزود: پروفسور جوان صاحب کرسی در انجمن اورولوژی اروپا و استاد تمام دانشگاه های وین و نیویورک می باشد، همچنین در بیش از 45 مرکز معتبر با عنوان استاد مهمان همکاری داشته است.
وی گفت: پروفسور جوان بیش از 250 مقاله معتبر پزشکی منتشر کرده که هم اکنون در بسیاری از فعالیت های پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد.
ظرفیت جزیره کیش در حوزه توریسم درمانی و امکان تردد آسان اتباع خارجی به این منطقه آزاد فرصتی را فراهم کرده تا مسوولان این جزیره با مشارکت چهره های برجسته پزشکی ایران و جهان ، فرصتی نو را برای خدمت پزشکی و درمانی به بیماران سرطانی مهیا سازد.
راه اندازی مرکز درمانی بیماریهای سرطان کیش که بنا به پیشنهاد و حمایت محمد ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در اسفند ماه سال گذشته کلید خورد، فرصتی شد تا چهره های مطرح پزشکی داخلی و بین المللی در حوزه بیماری سرطان در قالب سمپوزیومی برای نخستین بار در این جزیره گردهم آیند.
بخشی از بیمارستان فوق تخصصی کیش بنا به تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد این جزیره به عنوان مرکز درمان بیماران سرطانی اختصاص یافته و بنا است با استفاده از این ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی برای توسعه و تجهیز سخت افزاری آن اقدام لازم انجام شود.

برچسب ها :