نخستین عمل جراحی مرکز درمان سرطان کیش انجام شد.

نخستین عمل جراحی مرکز فوق تخصصی درمانی و جراحی سرطان کیش (kcc) روز یکشنبه توسط پروفسور باب جوان انجام شد.
مسئول روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کیش روز یکشنبه گفت: بیمار مرد 47 ساله ای بود که به سرطان پروستات پیشرفته مبتلا شده بود.
کوروش کشمیری افزود: در این عمل جراحی که 3 ساعت به طول انجامید ، پروفسور جوان اورولوژیست برجسته ایران و جهان به همراه تیم پزشکی نخستین عمل مرکز تخصصی درمان سرطان کیش (KCC) را انجام دادند.
وی اظهار داشت: در این عمل جراحی تیم پزشکی در سه مرحله علاوه بر پاکسازی غدد لنفاوی و برداشتن پروستات بیمار ، عمل پیوند مجرا به مثانه را نیز انجام دادند.
ظرفیت جزیره کیش در حوزه توریسم درمانی و امکان تردد آسان اتباع خارجی به این منطقه آزاد فرصتی را فراهم کرده تا مسوولان این جزیره با مشارکت چهره های برجسته پزشکی ایران و جهان ، فرصتی نو را برای خدمت پزشکی و درمانی به بیماران سرطانی مهیا سازد.
راه اندازی مرکز درمانی بیماریهای سرطان کیش که بنا به پیشنهاد و حمایت محمد ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در اسفند ماه سال گذشته کلید خورد، فرصتی شد تا چهره های مطرح پزشکی داخلی و بین المللی در حوزه بیماری سرطان در قالب سمپوزیومی برای نخستین بار در این جزیره گردهم آیند.
بخشی از بیمارستان فوق تخصصی کیش بنا به تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد این جزیره به عنوان مرکز درمان بیماران سرطانی اختصاص یافته و بنا است با استفاده از این ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی برای توسعه و تجهیز سخت افزاری آن اقدام لازم انجام شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.