دستبند عدالت بر دستان سارقان پمپ آب در کیش 

سرپرست کلانتری 12 فجر کیش از دستگيري سارقان پمپ آب توسط ماموران اين فرماندهي خبر داد.
 
ستوان دوم محمد حسین احمدی با اعلام اين خبر افزود: برابر اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 در پي وقوع چند فقره سرقت پمپ آب، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران تجسس این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: ماموران این کلانتری با حضور در محل هاي وقوع جرم نسبت به بررسي و تجزيه و تحليل چگونگي وقوع سرقت ها پرداخته که در بررسي هاي دقيق مشخص گرديد تمامي سرقتها با يک شيوه و شگرد انجام شده است.
احمدی تصریح کرد: در ادامه این تحقیقات ضمن فعال نمودن منابع و مخبرين، نسبت به شناسائي مظنونين موضوع به کليه واحدهاي گشت انتظامي اعلام شد تا با حساسيت بيشتري نسبت به بررسي اماکن و خوردها  بپردازند.
ستواندوم محمدحسین احمدی اظهار داشت:ماموران گشت کلانتری با بررسی دقیق خودروها، در پارکینگ یکی از واحدهای مسکونی خودوری متهم و همدستانش را شناسایی  و نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند . در بررسی های بعدی متهمین  نسبت به معرفي محل اختفاي پمپ ها ی اب مسروقه اعتراف نمودند  که پس از حضور در محل تعداد هفت دستگاه پمپ آب مسروقه کشف و ضبط گرديد.
سرپرست کلانتری 12 فجر فرماندهي انتظامي ويژه كيش خاطرنشان كرد: در راستای تامین امنیت  و آرامش مردم بصورت شبانه روزی خدمت خواهیم کرد و هیچ گونه تخلف و جرایمی از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.