سارق موتور شارژی در کیش دستگیر شد.

سرپرست کلانتری 12 فجر کیش از دستگيري يکي از سارقان حرفه اي موتور سیکلت شارژی در کیش خبر داد.
ستواندوم محمد حسین احمدی با اعلام اين خبر گفت: در پي وصول چند فقره پرونده سرقت در یک ماه گذشته مراتب به طور ويژه با حساسيت تمام در دستور كار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اينكه سارق یا سارقان هيچگونه ردپايي از خود به جاي نمي گذاشتند تحقيقات محسوس و نا محسوس جهت شناسايي سارق يا سارقان و كشف اموال مسروقه به طور مستمر و بدون وقفه ادامه داشت.
احمدی گفت : ماموران تجسس پس از انجام تحقيقات تخصصي يکي از سارقان حرفه اي را به همراه موتور سرقتی شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي همراه با اموال سرقتی در مخفیگاه خود دستگير کردند.
ستواندوم احمدی تصريح کرد: با انتقال متهم دستگير شده به كلانتري و بررسي هاي همه جانبه، بيش از سه فقره سرقت كشف و تعدادي از لوازم سرقتي و همچنین لوازم نقاشی و برچسب به جهت تغییر شکل ظاهری موتور از اين فرد کشف و متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
سرپرست كلانتري 12 فجر كيش خاطرنشان كرد: كاركنان پرتلاش این كلانتري تمام توان خود را در جهت امنيت كيشوندان و مسافران و گردشگران بكاربسته اند و از مردم فهيم كيش درخواست داريم، نكات اوليه پيشگيري از وقوع جرائم را رعايت كنند، تا احساس امنيت كماكان در جزيره زيباي كيش برقرار باشد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.