اصناف، بزرگترين لايه جمعيتي تاثيرگذار در جامعه است.

مسئول معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش در همايش جامعه اصناف و امنیت اقتصادی ، بزرگترين لايه جمعيتي تاثيرگذار در جامعه را اصناف دانست.  
 
سروان"محمد زنگانه"در این همايش ضمن تبریک روز ملی اصناف گفت: بدون شك نقش اصناف و بازاريان در حيات و پويايي جامعه يك نقش بي بديل و غير قابل انكار است .
وی افزود: صنوف کیش با نوع رفتار و ارائه خدمات مطلوب خود زمینه ساز رشد فرهنگی و اجتماعی در این جزیره هستند به نحوی که در سال های اخیر با حمایت از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه با مشارکت مراکز تجاری تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیه های اقتصادی را از سوی اصناف کیش شاهد بودیم.
زنگانه حمایت و تعامل پلیس و اصناف را لازمه تامین امنیت دانست و گفت: مشارکت های پلیس  با قشرهای مختلف جامعه باعث شده است ما بالاترین شاخص امنیت را در سطح کشور داشته باشیم و این مرهون زحمات  مردم ، بخش هی دولتی و غیردولتی بویژه اصناف در جزیره می باشد.
مسئول معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش همچنين با اشاره به نقش موثر اصناف در برقراري امنيت در سطح جامعه افزود: هر نفر از ما بايد به نوبه خود يك پليس باشيم و در مقابل آنچه كه مي بينيم نبايد بي تفاوت باشيم . 
سروان "محمد زنگانه" هدف از برگزاري اين همايش ها و جلسات را در وهله اول تعامل دو سويه پليس با اصناف دانسته و تاكيد كرد: تعامل و ارتباط صاحبان اصناف با پليس مي تواند گره گشاي بسياري از مشكلات احتمالي باشد. 
گفتني است در پايان این مراسم از صنوف نمونه در اين مراسم تجليل به عمل آمد نيز از تلاشهاي نيروي انتظامي در طول يك سال گذشته تقدیر شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.