قوه قضائيه پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي جامعه است.

فرمانده انتظامي ويژه كيش در پيامي به مناسبت فرا رسيدن هفته قوه قضائيه ، قوه قضائيه را پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي جامعه عنوان كرد. 
سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظامي ويژه كيش در پيام تبريكي فرا رسيدن هفته قوه قضائيه را به مسئولان دستگاه قضايي و دست اندرکاران امر قضا در جزیره کیش تبريك و تهنيت گفت.

متن كامل پيام تبريك سرهنگ "رحیم جهانبخش" فرمانده انتظامي ويژه كيش به شرح ذيل است:  

هفته قوه قضائيه فرصت مغتنم براي تکريم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائيه و بويژه تجليل و پاسداشت بزرگ معمار دستگاه قضاي ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهيد مظلوم "دکتر بهشتي" و شهيدان والامقام اين عرصه است. 
قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران با پاسداري از قانون اساسي و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظماي ولايت به عنوان ركن اساسي نظام، مسئوليت خطير و حساسي را در پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي و تحقق بخشيدن به عدالت عهده دار است. 
کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستري ، خدمتي است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که اين خدمت سترگ در مسير خدايي و مطابق با احکام و تعاليم دين مبين اسلام باشد ، در حقيقت تلاشي است الهي که رنگ و نشان از ذات احديت و صفات خداوندي دارد چرا که حضرت باريتعالي خود بزرگ دادگر و عادل است . 
خدمت به مردم و ارتقاي امنيت اجتماعي و بالا بردن احساس امنيت در شهروندان نيز از وظايف مشترک نيروي انتظامي و دستگاه قضايي است و اين دو سازمان جدا نشدني و مکمل يکديگر هستند، بطوري که براي ايجاد امنيت پايدار در سطح جامعه بايستي هر دو ارگان رابطه نزديک و هماهنگي در اجراي ماموريت ها با يکديگر داشته باشند تا بتوانيم با اقتدار با متخلفان، قانون شکنان و هنجارشکنان برخورد نماييم.
بدون ترديد تعامل و همکاري نيروي انتظامي با مسئولان قضايي جزيره زيباي كيش در راستاي خدمت رساني به مردم باعث بر قراري هر چه بيشتر امنيت در منطقه مي شود و موجبات اعتماد مردم را فراهم مي نمايد.
اينجانب با گرامي داشت ياد و خاطره شهيد دکتر "بهشتي" و ياران باوفايش و هفته قوه قضائيه را به مجموعه متعهد و خدوم در اين نهاد مقدس و دست اندرکاران امر قضا در جزيره زيباي كيش، تبريک عرض نموده و موفقيت و تأييدات الهي در مسير خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي اين عزيزان آرزومندم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.