رئیس آتش نشانی کیش اعلام کرد: بهار امسال 127مورد عملیات امداد و نجات در این جزیره انجام شد.

مهدی اسدی زنوز روز دوشنبه گفت: در سه ماهه نخست امسال شرکت در 127 مورد عملیات امداد رسانی از جمله سقوط از ارتفاع آوار، سقوط در چاه، خزندگان و حشرات موذی، محبوس شدن در منزل، امداد رسانی به خودرو، 34 مورد حوادث آسانسور و امور خانگی و 13 مورد اقدامات مربوط به وقوع تصادف توسط این اداره انجام شده است.
وی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال همچنین 90 مورد مهار و اطفاء حریق و 168 مورد بازدید و اقدامات ایمنی اماکن در جزیره کیش انجام شد.
اسدی زنوز آموزش نکات ایمنی و مقابله و پیشگیری از وقوع حوادث را برای تمام خانواده ها ضروری دانست و گفت: دوره های آموزشی جلوگیری از بروز آتش سوزی در قالب کلاس های آموزشی رایگان در ایستگاه شماره یک مرجان به صورت روزانه برای ساکنان جزیره کیش برگزار می شود.
رییس آتش نشانی کیش به برگزاری 464 ساعت کلاس آموزشی برای کیشوندان در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: علاوه بر آموزش مقدماتی، 284 ساعت کلاس های آموزشی تخصصی نیز برای کارکنان آتش نشانی کیش برگزار شد.
اسدی زنوز یادآور شد: در مدت برگزاری بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش که از هشتم تیرماه جاری آغاز گردیده ، اداره آتش نشانی کیش با استقرار یک خودرو امداد و نجات مقابل تالار شهر و همچنین بازدید روزانه از هتل ها و بازارها با حساسیت و دقت بیشتر، در خدمت گردشگران است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.