زوج قاچاقچی در ورودی بندرگاه کیش ، مات شدند.

 سرهنگ علی اصغر جمالی جانشین پایگاه دریابانی کیش از دستگيري دو سوداگر مرگ که قصد ورود مواد مخدر  به جزیره را داشتند خبر داد.
 جانشین پايگاه درياباني كيش با اعلام اين خبر گفت: ماموران پرتلاش پاسگاه بندرگاه كيش موفق به دستگیری زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر كه از راه دریا قصد وارد کردن دو کیلو مواد مخدر به جزيره كيش را داشتند، شدند.
سرهنگ علی اصغر جمالی ضمن تاکيد در خصوص اهتمام پليس در برخورد با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر، اظهار داشت: اعتياد آفت اجتماع و زمينه ساز تباهي جوانان و مقابله با آن نيازمند عزم ملي است لذا همکاري مردم با نيروي انتظامي نقش مهمي در موفقيت هاي ناجا در مقابله با سوداگران مرگ خواهد داشت.
وی با تاكيد بر اينكه بايستي اطلاع رساني لازم به اعضاء خانواده در خصوص دام هاي گسترده سوداگران مرگ داشته باشند،گفت: قاچاقچيان مواد مخدر سعي دارند براي حمل مواد مخدر از مردمي كه هيچ آشنايي با قوانين و مجازات هاي سنگين حمل و توزيع مواد مخدر ندارند، استفاده مي كنند كه متاسفانه به علت عدم مديريت صحيح در خانواده ها گاهاً شاهد چنين موضوعاتي هستيم.
جانشین پایگاه دریابانی کیش در پايان گفتگو مجددا تاكيد كرد كه ماموران اين فرماندهي با تلاش شبانه روزي اجازه نخواهند داد كه عده اي با توزيع و ورود موادمخدر به جزيره زيباي كيش فضاي پاك اين منطقه را آلوده سازند.
گفتني است، با دستگيري  این زوج جوان در  پاسگاه بندرگاه،  دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع " تریاک" که جاسازي شده در کیف مسافرتی و  زیر کفش بود کشف و ضبط و افراد دستگير شده با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضايي گرديدند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.