دسته: اجتماعی

دوست صمیمی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

رئیس پلیس فتا کیش از دستگیری شخصی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی او کرده بود خبر داد.

 سرهنگ دوم محمدرضا رضایی گفت: فردی با در دست داشتن دستور قضایی به این پلیس مراجعه و اعلام کرد چندی پیش شخص ناشناسی مبلغ 30 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی اش در چندین مرحله برداشت کرده است .
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در خواست شاکی در دستور کار تخصصی این پلیس قرار گرفت و در بررسی‌ها مشخص شد متهم اقدام به سرقت از حساب شاکی به صورت اینترنتی و در قالب ثبت نام در سایت های قمار و شرط بندی کرده است.
سرهنگ رضایی افزود: کارشناسان این پلیس برابر هماهنگی قضائی صورت گرفته متهم شناسایی شده را دعوت و پس از اقدامات پلیسی، متهم به اشتباهات خود اقرار کرد .
رئیس پلیس فتا کیش با بیان اینکه هرگز کارت بانکی و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید، گفت: رمز کارت ها به ویژه رمز اینترنتی خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهید تا در صورت مفقود شدن یا سرقت مورد سوء‌استفاده قرار نگیرد.
سرهنگ دوم محمد رضا رضایی در پایان تاکید کرد: سرویس پیامکی تراکنش‌های بانکی خود را فعال کنید تا از هر‌گونه برداشت و واریزی به حساب‌های بانکی خود مطلع شوید.
رییس پلیس فتا کیش گفت: در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما با پلیس فتا در میان بگذارند.

برچسب ها :