در چهارماهه سال ۹۷ بیش از 60 كيلوگرم انواع موادمخدر در كيش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامي كيش از کشف 60 كيلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری سوداگران مرگ در جزیره کیش خبر داد.

سرگرد "میثم فرامرزی" تصریح کرد: در مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر، در مدت چهار ماهه نخست امسال بیش از 60 کيلوگرم انواع موادمخدر كشف و عناصر وارد كننده و خرده فروشان مواد مخدر نيز دستگير شدند.
فرامرزی به برخورد پليس با سوداگران مرگ در اين جزيره نيز اشاره و تصريح كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با اجراي طرح هاي ويژه عملياتي براي انهدام باند هاي قاچاق و سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر ترتيب داده است .
سرگرد فرامرزی به مسافران و گردشگران ورودي به جزيره كيش هشدار داد كه تمامي معابر ورودي كيش تحت كنترل شديد اين پليس بوده و در صورت همراه داشتن هرگونه موادمخدر ضمن دستگيري و برخورد قانوني از جزيره طرد خواهند شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامي ويژه كيش در خاتمه با توصيه به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود براي مقابله با اين بلاي خانمانسوز  و با تاكيد بر همراهي آحاد مردم با پليس در ارتقاي امنيت عمومي، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشكوك را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام نمايند.
گفتنی است، در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه و مقابله با توزيع كنندگان مواد مخدر، در چهار ماه نخست سال جاري در چند مرحله طرح پاكسازي نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر اجرا گردید.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.