اعضای باند سرقت اموال در جزیره کیش دستگیر شدند

دادستان جزیره کیش از دستگیری اعضای یک باند سرقت اموال در این جزیره خبر داد.
محمد عباسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت این سارقان در جزیره افزود: در بازدیدی که توسط پلیس آگاهی از سایت نخاله‌های ساختمانی جزیره صورت گرفت مقادیر زیادی سیم و کابل های شبکه برق و تلفن ، دوچرخه، بدنه موتور سیکلت، پمپ آب و باطری خودرو کشف شد.
وی اظهار داشت: سارقان در این محل اموال مسروقه را نگهداری می کردند و با سوزاندن کابلهای برق و تلفن اقدام به تخلیه فلز مس که ضایعات آن سود آوری زیادی دارد، می کردند.
این مرجع قضایی افزود: سارقان اموال مسروقه را با تبدیل کردن به ضایعات فلزی از جزیره خارج می کردند.
عباسی گفت: پرونده ای در این رابطه در مرجع قضایی تشکیل شده که از مردم و کسانی که اموالشان در معرض دید ساختمان ها به سرقت رفته، می خواهیم با مراجعه به پلیس آگاهی پیگیر اموال مسروقه خود باشند.
دادستان کیش تاکید کرد: سرقت از اماکن خصوصی به ویژه سرقت پمپ آب ، دوچرخه و اموال در محیط مشاعات اماکن در جزیره شاهد هستیم که از شهروندان می‌خواهیم نسبت به مراقبت از اموال خود بیشتر دقت کنند.
عباسی خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر اماکن عمومی در جزیره شد و اظهار داشت: چهار تن از اعضای این باند سرقت دستگیر و تعدادی از آنها نیز در حین عملیات پلیس با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند که تحت تعقیب هستند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.