رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از شیطنت يك نوجوان و بروز شایعه سرقت خودرو در کیش خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از شیطنت يك نوجوان و بروز شایعه سرقت خودرو در کیش خبر داد.

سرگرد روح الله زمانی گفت: كنجكاوي یک نوجوان سیزده ساله باعث شد تا با مشاهده یک خودروی روشن در مقابل یکی از بانک ها، سوار بر خودرو شود و از محل پارک خارج و در سطح شهر تردد کند.
وی با بیان اینکه مالک خودرو پس از خروج از بانک متوجه نبود خودرو شده و به تصور سرقت خودرو مراتب را با پلیس 110 کیش در میان گذاشته و اعلام سرقت می کند.
زمانی افزود: با تماس مالک خودرو، واحدهای گشت پلیس در جزیره در کمتر از 20 دقیقه خودرو را در جاده جهان متوقف و به مالک تحویل دادند.
رئیس پلیس آگاهی کیش تصریح کرد: این نوجوان پس از برداشتن خودرو یکی از دوستان خود را نیز در مسير سوار می کند كه به دلیل عدم مهارت در رانندگی، صدماتی به خودرو وارد مي كند.
زمانی با اشاره به اینکه هم اکنون مراحل قانونی پرونده در حال اجرا است و نوجوان خاطی با وثیقه تا اعلام نتیجه توسط دستگاه قضایی تحویل خانواده شده است.
وي از شهروندان تقاضا كرد هنگام خروج از خودرو، موارد ایمنی را رعایت کرده و خودرو را در حالی كه سوئیج روی آن قرار دارد یا روشن است در مکان های عمومی به حال خود رها نکنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کیش افزود: جزیره کیش یکی از امن ترین شهرهای ایران است و این امنیت به معنای رها سازی اموال و بی توجهی به موارد ایمنی و قانونی نیست.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.