جلب رضایت مردم مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح های امنیت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهمترین هدف پلیس از اجرای طرح های امنیت اجتماعی کسب رضایت مردم عنوان کرد .
سرهنگ " رحیم جهانبخش" در این گفتگو، گفت: امنیت یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه کشور است که تامین آن نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دست اندرکاران و مردم عزیز است .
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش  با تاکید بر افزایش تصمیم گیری ها برای ارتقاء امنیت پایدار، گفت: برای اینکه بتوانیم امنیت پایداری را در جزیره ایجاد کنیم، می طلبد که این همکاری ها افزایش پیدا کند چرا که اجرای دقیق، بهینه و به موقع طرح های انتظامی نیازمند همفکری، همگرایی و همکاری تمامی رده های انتظامی و سایر دستگاه ها با هم است.
سرهنگ جهانبخش خاطر نشان کرد: اولویت اصلی پلیس در طرح های تابستانه،اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار آن به فعالیت های سلبی و برخورد با هنجارشکنان نیز توجه خواهد شد .
وی مطالبه گری از نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی با اجرای طرح های هدفمند را از مهمترین عوامل پیشگیری از جرائم در کیش عنوان کرد و گفت: تعیین راهکارهای پیشگیری از جرم ، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اقدامات انجام شده از مهمترین اقدامات اساسی در کاهش نرخ جرم در جامعه است .
فرمانده انتظامی ویژه کیش در خاتمه ارتقاء امنیت اجتماعی ، ارتقاء احساس امنیت و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری کیش را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در اجرای این طرح ها برشمرد و گفت:جلب رضایت مردم مهمترین هدف پلیس با اجرای طرح های امنیت اجتماعی است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.