دسته: اجتماعی

فرمانده انتظامي ويژه كيش به مناسبت فرا رسيدن روز خبرنگار ، اين روز را به تمامي تلاشگران عرصه خبر و خبررساني تبريک و تهنيت گفته و خبرنگاران و اصحاب رسانه را چشم بينا و گوش شنواي مردم دانست.

فرمانده انتظامي ويژه كيش به مناسبت فرا رسيدن روز خبرنگار ، اين روز را به تمامي تلاشگران عرصه خبر و خبررساني تبريک و تهنيت گفته و خبرنگاران و اصحاب رسانه را چشم بينا و گوش شنواي مردم دانست. متن کامل پيام تبريك سرهنگ "رحیم جهانبخش" به شرح زير است:
خبرنگار جهادگري پرتلاش و انعكاس‌دهنده ديدگاه‌هاي يك جامعه است و بجاست كه خبرنگار را مرزبان انديشه جامعه دانسته، مقامش را ارج نهاد و تلاشش را ستود، چه آنكه وي پلي مستحكم و مطمئن براي ارتباطي عميق با مردم است.
روز خبرنگار روز بزرگداشت تمام ارزش‌هايي است كه به آگاه‌سازي افكار عمومي مي‌انجامد و روز پاسداشت حقيقت است.
خبرنگاران به عنوان طلايه داران عرصه اطلاع رساني و حلقه وصل جامعه و مسئولان از جايگاه والائي برخوردار هستند و تلاش هاي ارزشمند آنان براي دريافت و انتقال صحيح، سريع و آگاهانه اطلاعات و اخبار قابل تقدير و ستايش است.
خبرنگاري شغل و حرفه نيست بلكه يك هنر در عرصه اطلاع رساني به موقع به مردم است و خبرنگاران با ارسال به موقع اخبار به مردم باعث آرامش و امنيت جامعه هستند.
خبرنگاران به عنوان چشم و گوش بيدار جامعه، نقشي پررنگ در راستاي آگاه سازي و رشد و بلوغ فكري جامعه دارند و در حوزه امنيت با انعكاس جانفشاني‌ها و تلاش‌هاي بي‌دريغ طلايه داران عرصه نظم و امنيت، جامعه را نسبت به اين عرصه آگاه‌تر مي‌كنند و از سوي ديگر با فرهنگ‌سازي صحيح، زمينه كاهش جرائم را فراهم مي‌آورند.
فرماندهي انتظامي ويژه كيش نيز اين روز ارزشمند را به تمام تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رساني تبريك گفته و از خداوند تبارك و تعالي قلمي راسخ و پرتوان در راستاي رسالت خطير اطلاع رساني برايتان آرزومندم.

برچسب ها :