در پي انتقال سرهنگ دوم یونس شعبانیان به معاونت اجتماعی ناجا ، فرمانده انتظامي ويژه كيش با اهداء لوح سپاس از خدمات 5 ساله وي در مجموعه فرماندهي انتظامي كيش تقدير و تشكر كرد.

در پي انتقال سرهنگ دوم یونس شعبانیان به معاونت اجتماعی ناجا ، فرمانده انتظامي ويژه كيش با اهداء لوح سپاس از خدمات 5 ساله وي در مجموعه فرماندهي انتظامي كيش تقدير و تشكر كرد.
 
در متن لوح سپاس سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظامي ويژه كيش به سرهنگ دوم یونس شعبانیان آمده است:
 
عرصه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است که شکر خداوند متعال به این نعمت را می طلبد
همكار محترم جناب سرهنگ دوم یونس شعبانیان
 
سلام علیکم
 
حلاوت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توشه ای است که بر شیرینی اوراق زرین خدمتی شما جاودانه خواهد ماند، اکنون که پس از انجام خدمت صادقانه و بی شائبه به مدت پنج سال در سمت معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با سربلندی مقرر گردید در سنگر دیگری ادامه خدمت داشته باشید، به پاس سمت والایتان و مصداق حديث شریفه((من لم یشکر المخلوق لم یشکر خالق)) از زحمات جنابعالی صادقانه و صمیمانه با اهدای این لوح قدردانی بعمل می آید .
 
بدون شك زحمات بي دريغ و ايثار و از خودگذشتگي شما در عرصه ايجاد نظم و امنيت و برقراي آرامش و آسايش براي همنوعان خود ، رضايتمندي همكاران شريف و خداوند متعال را به همراه داشته است.  
 
یقینا وجود مبارک شما در هر نقطه ای از کشور عزیز و هر جایگاهی از خدمت به مردم شریف و قدر شناس منشاء خیر و برکت خواهد بود.  
 
خاطرات ارزنده جنابعالی، همیشه در بین همکاران به نیکی و جاودانگی زبان زد همگان خواهد بود. دعای خیر ما بدرقه راهتان باشد  و یقین داشته باشید مسافت ذره ای از ارادت مجموعه و همکاران را به شما نخواهد کاست.
 
اميد است در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و تحت فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و فرماندهي معظم كل قوا موفق و مؤيد باشيد .
 
 
فرمانده انتظامي ويژه كيش
سرهنگ رحیم جهانبخش

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.