رئیس پلیس راهور کیش از رانندگان وسائل نقلیه خواست تا در شب با سرعت مطمئن به لباس‌های تیره عزادارن در شب‌های محرم دقت بیشتری داشته باشند.

سرگرد بهرام ایمانی نسب افزود: رانندگان به ويژه در شب به علائم دسته هاي عزاداري و همچنين نسبت به کم کردن سرعت خود در خيابان ها در اين ايام توجه داشته باشند و در صورت نياز توقف کنند تا دسته هاي عزاداري به صورت کامل از خيابان عبور کنند.
سرگرد ایمانی نسب تاکيد کرد: عزاداران نيز به ويژه در شب و در حين عبور از خيابان و به دليل استفاده از لباس هاي تيره دقت لازم را داشته باشند و تا حد ممکن از محل عابران پياده عبور کنند.
وی گفت: والدين در هنگام برگزاري مراسم کودکان را به حال خود رها نکنند و مراقب آنها باشند، هم کودکاني که در بين دسته ها و گروهها شرکت دارند و هم کودکاني که همراه والدين يا به تنهايي، براي تماشا آمده اند.
رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي ويژه کيش افزود: خانواده ها در اين شب هاي عزاداري بيشتر از قبل مراقبت کنند تا سانحه اي ناگوار رخ ندهد و از مسئولان دسته ها و هيات ها خواست ايمني کامل را در نظر گرفته و براي جلوگيري از بروز حوادث، ابتدا و انتهاي دسته ها از سيستم هاي روشنايي استفاده کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.