دسته: اجتماعی

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برگزاری همایش پاسداشت نیرو‌های مسلح جزیره کیش آغاز شد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برگزاری همایش پاسداشت نیرو‌های مسلح جزیره کیش آغاز شد.

سرگرد خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، به بیان اهمیت دفاع مقدس به نسل جوان پرداخت و گفت: وظیفه ما این است که دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم و این فرهنگ را در میان نسل جوان ترویج دهیم و این نسل بداند فرماندهان و شهدای ما چه رشادت هایی و چه مقاومت هایی کردند تا این افتخارات نصیب ما شده است.
سردار مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این همایش، به بیان وجود انسجام و وحدت کامل میان نیروهای مسلح پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به این وحدت و انسجام است، بحمدالله انسجام کاملی در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است.
وی گفت: این وحدت باید الگویی برای جامعه باشد و مردم نیز همانند نیروهای مسلح وحدت خود را حفظ کنند تا کشور از گزند دشمن در امان بماند.
سردار قربانی افزود: از سیاسی کاری و ترفندهای دشمنان در شبکه های اجتماعی باید دوری کنیم؛ وقتی یک خانواده کوچک نتواند در مسائل مختلف کنار هم باشند، چطور می توان کشور به این پهناوری و با این همه دشمن را اداره کرد، ما همه به مانند یک خانواده هستیم و باید در کنار هم ایران اسلامی را حفظ کنیم.

برچسب ها :