دسته: اجتماعی

بسم رب الشهدا و الصدیقین             
ولَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرزقونَ

بسم رب الشهدا و الصدیقین             
ولَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرزقونَ

حرکت تروریستی که دیروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز انجام گرفت و تا کنون منجر به شهادت چندین نفر از مردم عزیزمان شده و این حرکت توسط گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاهوازیه که از حمایت مالی و لجستیکی آل سعود برخوردار است انجام گرفته است.

این حرکت دژخیمانه نشان داد تا چه حد جریان ضد انقلاب و متحجر منطقه، نسبت به انقلاب اسلامی کینه دارد، چگونه است جریانی که ادعای تجزیه طلبی برای منطقه خوزستان دارد، حتی به مردم آن دیار هم رحم نمی کند و آن ها را به گلوله می بندد؟!

جریان ارتجاع منطقه به سرکردگی آل سعود که در رسیدن به اهدافش در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا ناکام مانده است، تلاش خود را می‌کند تا با کشاندن حرکات تروریستی به خاک ایران در آستانه نشست سالانه سازمان ملل با نا امن جلوه دادن «جزیره ثبات منطقه» اهرم های فشار بر ایران را تقویت کند تا به اهداف کثیف و شوم خود دست یابد.

آن چه که در این بازه زمانی بایستی بدان توجه داشت، وحدت و یکپارچگی همگانی مردم ایران در مواجهه با این اتفاقات ناگوار است، ملت ایران هرچقدر هم در مسائل اقتصادی و فرهنگی با هم اختلاف سلیقه داشته باشند، در مساله امنیت ملی یک دل و یکصدا عمل می‌کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش ضمن محکومیت شدید این حرکت تروریستی و هم دردی با خانواده شهدای این واقعه، خواستار برخورد سریع و قاطع قوه قضائیه و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با عوامل پیدا و پنهان این اتفاق بوده و اعلام می‌دارد گروهک هایی همچون الاحوازیه، کومله، پژاک، دموکرات و... تنها دست نشانده و مترسک های سر جالیز جریان عبری،عربی،تکفیری بوده که قطعا برخورد نظام جمهوری اسلامی با آنان «سخت و خشن» خواهد بود؛ ان شاءالله.

ومن ا... التوفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ناحیه كيش

برچسب ها :