دسته: اجتماعی

به گزارش صبح کیش پس باز سازی، بتن ریزی، تجهیز هلی پورت بیمارستان و شرکت بیش از 30 تن از پزشکان، پرستاران و کارکنان این مجموعه در دوره های ویژه آموزشی هوانوردی و ایمنی مرتبط با هلی پورت تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشور، بیمارستان کیش موفق به دریافت گواهینامه و مجوز بهره برداری هلی پورت شد.

بنابراین گزارش هلی پورت بیمارستان کیش نخستین هلی پورت بیمارستانی در سطح کشور است که قابلیت پذیرش بال گرد های سنگین در رده میل 17_171 را دارد.

بر اساس این گواهینامه تمامی پروازهای اورژانسی می تواند به صورت شبانه روزی بر روی این هلی پورت انجام شود و با هماهنگی های لازم از کلیه کشورهای حوزه خلیج فارس و هلی دک های خلیج فارس میزبان هلی کوپتر های امدادی و بیماران و مجروحین باشد.

گفتنی است بیمارستان کیش با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی فرودگاهی موفق به دریافت این گواهینامه شد که تعداد کمی از هلی پورت های بیمارستانی کشور واجد این شرایط هستند.

با ثبت این هلی پورت در سطح هوانوردی بین المللی، بیمارستان کیش آماده عقد قرارداد با شرکت های نفتی و سازمان های امدادگر هوایی جهت فرود و پرواز بال گرد در بیمارستان کیش می باشد.

برچسب ها :