جلسه ستاد کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش در راستای بررسی شاخص های بهداشتی و درصد پوشش خدمات در کیش و مقایسه با دیگر شهرهای استان در سالن شهید همت مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی  برگزار شد ونقاط ضعف و قوت این شاخص ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش صبح کیش جلسه ستاد کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش در راستای بررسی شاخص های بهداشتی و درصد پوشش خدمات در کیش و مقایسه با دیگر شهرهای استان در سالن شهید همت مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی  برگزار شد ونقاط ضعف و قوت این شاخص ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این جلسه که با حضورریاست مرکز ،پزشکان،وکارشناسان مسئول برگزار شد ،دکتر رضانیا  ضمن تقدیر از زحمات کلیه پرسنل به خاطر ارائه مناسب خدمات بهداشتی به مردم، رضایتمندی مراجعین به پایگاه های بهداشتی را بسیار مهم دانست و بر لزوم اجرای سامانه و پیگیری مجدانه در این خصوص تاکید کرد.
وی افزود : طبق دستور وزارت بهداشت کلیه فعالیتها و اقدامات مراکز و پایگاه های سلامت باید در این سامانه ثبت شود و ملاک انجام کار ثبت اطلاعات در این سامانه است.
خلاقیت در انجام امور اداری و ارائه خدمات بهداشتی می تواند راهگشا باشد از پیشنهادات در زمینه بهبود روند انجام امور اداری و ارائه خدمات بهداشتی استقبال می کنیم .
دکتر رضانیا در ادامه ضمن بررسی شاخص های مورد نظر در سامانه ، راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارایه کرد.
بخش دیگری از این جلسه به پیگیری موضوع حوادث و بلایا  و پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخته شد و مقرر شد ابلاغ به همراه دستورالعمل به روز برای مسئولین واحدها ارسال شود.
دکتر رضا نیا ضمن تاکید بر اهمیت آماده بودن همکاران در مواقع ضروری گفت:همه باید به صورت جدی پای کار باشند وبه صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و حضور در محل مورد نظر باشند
وی از برگزاری مانور جهت تست آمادگی جهت برخورد مناسب در حوادث و بلایا نیز خبر داد وهدف از این کار راارزیابی کارکردهای تخصصی واحدهای  مختلف و آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و بلایا عنوان کرد.
تکریم ارباب رجوع،ارتقاء پوشش بهداشتی توسط پزشک و غیر پزشک ،صرفه جویی در مصرف،رضایتمندی مراجعه کنندگان،و همدلی بیشتر جهت پیشبرد اهداف عالیه سلامت از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
 
در ادامه این جلسه ، حاضرین ضمن بیان مشکلات ، سوالات خود را طرح کردند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.