همایش تجلیل از طلایه داران و فرهنگیان ترافیک در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش صبح کیش این همایش با حضور مهندس علی مقدس زاده رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از معاونان و مدیران ایشان، سرگرد بهرام ایمانی نسب رییس پلیس راهنمایی و رانندگی و کارکنان پلیس راهور کیش برگزار شد.
مهندس مقدس زاده ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل خدوم پلیس راهور کیش ، با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی سازمانی و فراسازمانی بین ارگان ها و ادارات در جزیره ، اظهار داشت: همکاری های مستمر کبتنی بر وفاق و همدلی مدیران سازمان ها با یکدیگر، علاوه بر اینکه سطح اثرگذاری و اثربخشی و کیفیت و کمیت امور را افزایش می دهد، طبعاً رضایت شهروندان را نیز به همراه خواهد داشت.
وی از همکاری، همیاری و وفاق موجود بین مدیریت شرکت عمران، آب و خدمات و فرماندهی نیروی انتظامی کیش و ریاست پلیس راهور کیش را به عنوان یکی از الگوهای بسیار موفق در این زمینه معرفی کرد.
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات، آرامش، فرهنگ مناسب رانندگی، عدم وجود سرعت گیر و چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان ها را از جذابیت های جزیره کیش دانست وگفت: رعایت قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی از سوی کیشوندان به عنوان الگو در کشور شناخته می شود.
همچنین، سرگرد ایمانی نسب ضمن خوشامدگویی به حاضرین همایش با بیان اینکه گذشتگان ما برای ایجاد فرهنگ ترافیک کیش تلاش و زحمات فراوانی را انجام دادند، افزود: امیدوارم ما نیز بتوانیم با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و سایر ارگان های ذیربط خدمات شایسته ای را به مردم عزیز ارائه دهیم.
وی از اقدامات مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای ساخت ساختمان جدید پلیس راهور  قدردانی کرد و بیان داشت: جابجایی ساختمان پلیس راهور با هدف تکریم ارباب رجوع انجام شده است.
در پایان همایش مذکور مدیر عامل و معاونان شرکت عمران، آب و خدمات از سوی سرگرد ایمانی نسب کیشمورد تقدیر قرار گرفتند. مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش نیز با اهدای هدایایی از کارکنان پلیس راهور تجلیل کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.