فرمانده انتظامی ویژه کیش اولویت پلیس را حفظ امنیت عنوان کرد و گفت: جزیره کیش نیاز اساسی به سامانه پایش تصویری دارد و این امر مهم با حمایت های سازمان منطقه آزاد محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ " علی اصغر جمالی " با اشاره به اینکه هدف تمامی تغییرات و استفاده از فناوری ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه است،گفت: امنیت مهمترین زیرساخت توسعه هر کشور است که پلیس نیز در این ماموریت، ارتقاء دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است .

فرمانده پلیس کیش ادامه داد: تلاش همیشگی و شبانه‌روزی مجموعه انتظامی و دریابانی کیش با سرعت عمل و توجه به قانون در انجام وظایف، سبب شده است که امروزه شاهد امنیت مطلوبی در این جزیره باشیم.

وی با تقدیر از حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در نصب دستگاه ایکس ری که سال گذشته در ورودی جزیره نصب شده بود، افزود: نصب این دستگاه پیشرفته و هوشمند پلیس را در پیشگیری از ورود مواد مخدر به جزیره کمک ویژه ای کرد و برای حفظ امنیت پایدار، امروز جزیره کیش نیازمند هوشمندسازی پلیس بویژه سامانه پایش تصویری است که حمایت های جهادی سازمان منطقه آزاد را می طلبد.

سرهنگ جمالی بیان داشت: مجهز شدن پلیس کیش به سامانه های پایش تصویری می تواند افراد مخل امنیت را از ابتدای مبادی ورودی به جزیره شناسایی و از وقوع هر حادثه ای پیشگیری کرد و تمرکز نیروی انسانی پلیس بر مکان های جرم خیز خواهد رفت.

وی با اشاره به نقش مهم آگاه سازی عمومی و ارائه هشدارهای پلیسی به آحاد جامعه بیان داشت: شیوه وقوع سرقت در اکثر جرائم سهل انگاری شهروندان است که با آگاه سازی مردم می توانیم از این جرم پیشگیری کنیم.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در وقوع سرقت ها با شیوه های حرفه ای و تخریب اماکن خوشبختانه روبرو نیستیم و سرقت ها در مشاعات رخ می دهد که می طلبد شهروندان با نصب دوربین بر روی ساختمان ها و کنترل از طریق موبایل امنیت حریم منزل را به ارتقاء برد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان با اشاره به کاهش سرقت ها در جزیره کیش خاطرنشان کرد: در ده ماهه سال جاری وقوع سرقت  6 درصد نسبت مشابه به سال 97 کاهش داشته است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.