دادستان کیش از برخورد قانونی با کیشوندانی که پس از تعطیلات قصد ورود به کیش دارند و از شرایط و ضوابط قرنطینه تخلف کنند خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح کیش محمد عباسی دادستان کیش با اشاره به مسافرت تعداد زیادی از جمعیت کیش برای ایام عید به سرزمین اصلی اظهار داشت: کیشوندانی که بعد از تعطیلات قصد بازگشت به جزیره کیش دارند باید در بدو ورود، شرایط مربوط به قرنطینه را براساس آنچه شورای سلامت کیش مصوب نموده است رعایت نمایند.

دادستان کیش خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت مصوبات شورای سلامت کیش از طرف هر شخصی، با متخلفین برخورد قانونی و جدی انجام خواهد شد.

گفتنی است: ضوابط و شرایط قرنطینه خانگی کیشوندان به هنگام عزیمت کیشوندان به کیش در 14 بند تنظیم و به کیشوندان ابلاغ شده است و ضمانت‌های اجرایی و تعهدات لازم جهت رعایت دقیق قوانین دریافت خواهد شد.

از جمله‌ این ضوابط، مدت 14روزه‌ی قرنطینه برای مسافر و همراهان وی، عدم مجوز پذیرش مهمان، الزام به خرید آنلاین و غیر حضوری، ارتباط روزانه سه‌بار با سایت و همچنین کادر سلامت و رعایت دستورات شورای سلامت کیش می‌باشد و درصورت تخلف، علاوه بر برخورد قانونی و انتقال به نقاهتگاه "پدیده"، فعالیت‌های کاری آینده آنها نیز، تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.  

کلیه شرایط و نحوه ثبت‌نام افراد جهت بازگشت کیشوندان به جزیره در اپ شورای سلامت کیش موجود بوده و کیشوندان می‌توانند با مراجعه به app.telekish.ir مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.