مدیر فنی و امور شهری معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز نام‌نویسی بازگشت پرسنل پروژه‌های عمرانی و ساختمانی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش سعید پورزادی گفت: فرآیند صدور مجوز تهیه بلیط هوایی و دریایی «مهندسین، کارگران فنی و غیرفنی، پرسنل اداری » برای ورود به جزیره کیش؛ در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.
وي با اشاره به فرایند نام‌نویسی و فراهم کردن اسکان سلامت برای پرسنل پروژه‌های عمرانی و ساختمانی در کیش؛ گفت: تدابیر و تمهیدات مورد نیاز درخصوص فراهم کردن محل قرنطینه برای پرسنلی که از مسیرهای هوایی و دریایی وارد جزیره کیش می‌شوند، توسط کارفرمای مستقیم پروژه‌ها انجام خواهد شد.
وی افزود: محل اسکان سلامت توسط مرکز توسعه سلامت کیش تایید می‌شود.
سعید پورزادی با اشاره به اینکه نام‌نویسی پرسنل پروژه‌ها توسط کارفرما انجام می‌شود، گفت: در هر دوره 14 روزه 10 درصد کل عوامل اجرایی پروژه‌ها مجوز ورود به جزیره کیش را خواهند داشت و این ظرفیت در روزهای آینده قابل افزایش یا کاهش خواهد بود.
وي با اشاره به دریافت و تکمیل فرم شماره یک کارگروه عمرانی از طریق سامانه و پیام‌رسان‌ها؛ افزود: کارفرمای مستقیم پروژه‌ها می‌توانند از طریق میز خدمت نیز که از ساعت 14 تا 16 همه روزه در معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش مستقر هستند؛ اقدام کنند.
مدیر فنی و امور شهری معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش؛ خاطر نشان کرد: پس از مهر و امضا فرم تعهدنامه توسط کارفرمای مستقیم پروژه؛ اسامی برای ادامه تکمیل فرآیند و صدور مجوز  به معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ارسال می‌شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.