فرمانده انتظامی کیش از مجهز شدن پلیس راهور این جزیره به گوشی های هوشمند جهت جلوگیری از تخلفات و ثبت اتفاقات راهنمایی و رانندگی خبرداد..

فرمانده انتظامی کیش از مجهز شدن پلیس راهور این جزیره به گوشی های هوشمند جهت جلوگیری از تخلفات و ثبت اتفاقات راهنمایی و رانندگی خبرداد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ"علی اصغر جمالی"  افزود: در قالب این طرح، ۱۵ گروه تخصصی به گوشی های هوشمند مجهز و در سطح جزیره فعال شده اند.

وی افزود: هوشمندسازی پلیس با استفاده از تجهیزات روز برای برخورد با ناهنجاری های ترافیکی و تقویت فرهنگ ترافیک در کیش از اول فروردین ماه بصورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

جمالی علت اصلی اجرای این طرح را افزایش تخلفات ترافیکی کیشوندان عنوان کرد و گفت: در سال ۹۸ بیش از ۱۴۵ هزار تخلف در حوزه رانندگی کیش ثبت شده  که ۹۵ درصد این تخلفات مربوط به سرعت زیاد، عدم رعایت حق تقدم و استفاده از تلفن همراه ۹۵ بوده است.

این مقام انتظامی تأکید کرد:  نگرانی جدی در این راستا ما را بر آن داشت نسبت به بهره مندی از تجهیزات روز اقدام و با تقویت واحدهای گشت مرتبط با طرح های ترافیکی از گوشی های هوشمند جهت ثبت الکترونیکی جرایم اقدام نماییم.

سرهنگ جمالی گفت: حذف ارسال قبض جریمه بصورت کاغذی، ارسال همزمان پیامک برای مالک و راننده خودرو و قابلیت تصویربرداری از تخلف صورت گرفته در صورت نیاز از قابلیت های این گوشی های هوشمند است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن معرفی سامانه ۱۲۰ پل ارتباطی مردم با پلیس راهور از همگان را به رعایت فرهنگ ترافیک دعوت کرد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.