معاون فاوا پلیس کیش از نصب و راه اندازی تجهیزات لازم برای هوشمند سازی پلیس کیش خبرداد.

به گزارش صبح کیش، سرهنگ مسلم رستمی، گفت: تمام یگان های مهم انتظامی و دریابانی  مجهز به پایش تصویری شده اند که  امکان رصد و کنترل وضعیت فیزیکی در چند نقطه به صورت همزمان را میسر کرده است.
سرهنگ رستمی افزود: واحدهای گشت خودرویی با هدف تقویت گشت زنی ها، انجام اقدامات مؤثر و جلب رضایت مندی بیشتر مردم مجهز به سامانه AVLS شده است.
وی تصریح کرد: ارتباط امن از طریق بی سیم و اتوماسیون اداری در دور ترین یگان صورت گرفته که تمام واحدهای پلیس در جزیره کیش با راه اندازی شبکه اتوماسیون اداری در پاسگاه مرزی، دریایی هندورابی برقرار است.
معاون فاوا پلیس کیش ادامه داد: واحد های گشت با اختصاص و راه اندازی دوربین البسه آنلاین و آفلاین از نوروز سال 1398 پیشگامان عرصه هوشمندسازی در جزیره کیش بودند که بحمدالله بهره برداری مطلوبی از این دوربین ها با ضبط مأموریت ها صورت می گیرد.
سرهنگ رسمتی اختصاص 30 دستگاه تلفن همراه هوشمند به واحد های فعال در حوزه فرهنگ ترافیک و حذف جریمه های کاغذی را یکی دیگر از عوامل اصلی هوشمند سازی پلیس کیش عنوان کرد.
وی از فعال سازی و پاسخگویی 5 خط به صورت همزمان در مرفوک جهت تسریع در ارائه خدمات به مردم خبر داد و گفت: علاوه بر خطوط 110 نسبت به فعال سازی خط شهری 44444110 با هدف خدمت به مردم اقدام شده است.
معان فاوا پلیس کیش تمام توفیقات در هوشمندسازی پلیس کیش را حاصل تدابیر خوب سلسله مراتب در ناجا و بویژه رئیس پلیس کیش عنوان کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.