فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری سارق حرفه ای در کمتر از ۲ساعت پس از سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ "علی اصغر جمالی" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از ابزار فروشی در ساعت یک بامداد، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس پس از حضور در محل با قفل بریده شده مغازه روبه رو شد، تشریح کرد: ابزارآلاتی شامل دستگاه موتور جوش، دریل برقی، سنگ فلز و غیره که بر اساس اعلام مالک در حدود ۲۵۰ میلیون تومان ارزش ریالی دارد به سرقت رفته بود که مأموران پلیس آگاهی بررسی های پلیسی را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به بررسی های پلیسی در این رابطه افزود: این سارق حرفه ای با حمایت ویژه دادستان کیش، پس از گذشت 2 ساعت از زمان وقوع سرقت، شناسایی، دستگیر و به بزه انتسابی خود اعتراف که اموال مسروقه کشف و تحویل مال باخته شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم سابقه ۲۰ فقره سرقت داشته و از سال ۸۵ تاکنون بیش از ۹بار به زندان اعزام و مجدداً آزاد شده است به کارفرمایان جزیره کیش توصیه کرد قبل از به کارگیری نیروی خدماتی، کارمند و کارگر، سوابق آنها را استعلام و در به کارگیری آنها دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه متهم در جزیره کیش به فعالیت های فنی و تأسیساتی اشتغال داشته است از شهروندان درخواست کرد: برای انجام امور تأسیساتی و تعمیراتی از نیروهای شناخته شده و شرکت های معتبر استفاده کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.