فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف 66 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ در طرح 72 ساعته بصیر در این جزیره خبر داد.

به گزارش صبح کیش،سرهنگ"علی اصغر جمالی" در گفت و گو ویژه خبری با اصحاب رسانه کیش با بیان اینکه طرح بصیر باهدف برخورد با تهیه و توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا گردید گفت: تیم های تخصصی در 3 عملیات ضربتی ویژه با نام این طرح موفق به کشف 66 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 8 سوادگر مرگ شدند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه دستگیر شدگان نیروی کار در مشاغل خاص بودند افزود: نیاز است کارفرمایان توجه جدی و نظارت بر نیروهای خود داشته تا شاهد چنین جرائمی با شرایط پوششی نباشیم.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 82 طرح  به اجرا در آمده است ادامه داد: 23 مرحله طرح کنترل ورودی ها، 32 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و 27 مرحله طرح برخورد با خرده فروشان در این جزیره به اجرا در آمده است که در این راستا 238 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که نسبت به مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش ر داشته است 507 نفر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه بیش از 80درصد کشفیات در داخل جزیره صورت گرفته است تأکید کرد:این زنگ خطری است برای مسئولان و خانواده ها که باید اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه را برای کاهش متقاضیان به مواد مخدر به کار گرفته شود که خانواده ها بیشتر به فرزندان توجه داشته باشند، کارفرمایان تلاش کنند نیروهای کار بیمار به اعتیاد را درمان کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.