رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش گفت: روند ابتلای افراد به ویروس کرونا در جزیره از ۸ درصد اسفند سال گذشته به ۱۷ درصد در سیزده روز ابتدای امسال رسیده است.

به گزارش صبج کیش، دکتر مصطفی نادعلی نژاد گفت: از مجموع هزار و ۵۲۰ آزمایش انجام شده در اسفند سال گذشته حدود ۱۲۲ نفر با نتیجه مثبت اعلام شد و در حدود ۸ درصد آزمایش‌ها به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی گفت: این روند در سیزده روز فروردین با ثبت ۷۰۲ آزمایش و رشدی معادل ۱۷ و ۲ دهم درصد به ۱۲۰ نفر مثبت افزایش پیدا کرد.

رئیس بیمارستان کیش با بیان اینکه انتظار افزایش آمار مبتلایان در این ایام پیش بینی می‌شد، گفت: احتمالا در  ده روز آینده نیز افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جزیره کیش پیش بینی می‌شود.

دکتر نادعلی نژاد با اشاره به رنگ بندی جزیره در وضعیت رنگ نارنجی، گفت: در جلسه آینده شورای سلامت کیش برای جزیره کیش محدودیت‌ها و برنامه‌های مدونی در نظر گرفته خواهد شد.
 
رئیس بیمارستان کیش گفت: در حال حاضر ۵ بیمار بستری در بیمارستان تحت درمان هستند و یکی از این بیماران بد حال بود، اما وضعیت بیماری این بیمار بهتر شده است.

دکتر نادعلی نژاد گفت: ساکنان و گردشگران به هیچ وجه علایم خفیف ویروسی را سرماخوردگی قلمداد نکنند و با احساس هرگونه علائم ویروسی به بیمارستان و یا درمانگاه کووید ۱۹ کیش مراجعه و نسبت به انجام آزمایش تشخیص ویروس کرونا اقدام کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.