سخنگوی شورای سلامت کیش از رهگیری و مراقبت بیش از ۲ هزار و ۵۴۵ نفر از مبتلایان به کرونا و خانواده هایشان در ایام تعطیلات نوروز در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش صبح کیش، دکتر رضانیا افزود: در راستای مدیریت بیماری کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جزیره کیش از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال ۵۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا رهگیری، هزار و ۹۹۷ نفر از اطرافیان بیماران تحت مراقبت قرارگرفتند.
وی افزود: ۱۱۷ خانوار تحت آموزش براي پیشگیری و مراقبت از ویروس کرونا قرار گرفتند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: مراقبین سلامت این مرکز در این مدت ۹۳ نفر از بیماران به بیمارستان ارجاع دادند.
دکتر رضانیا گفت: از از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال هزار و پانزده آزمایش تشخیص ویروس کرونا PCR انجام گرفت و ۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا نیز در این مدت رایگان در نقاهتگاه بیماران کرونایی خدمات دریافت کردند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال ۲ هزار و ۵۹۷ نفر برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه‌های صدف و سحر مراجعه کردند.
دکتر رضانیا افزود: در این مدت ۵۵۹ نفر مراجعه به پزشکان مرکز توسعه سلامت کیش، ۶۵ نفر به دندانپزشکی، ۴۷۵ نفر به آزمایشگاه، ۳۲۰ نفر برای انجام امور تزریقات و پانسمان، هزار و ۱۷۸ نفر به واحد‌های بهداشتی مراجعه کردند و از خدمات بهداشتی درمانی مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه‌های صدف و سحر استفاده کردند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی مدافعان سلامت به فعالیت همه بخش‌ها و حضور پزشکان در تعطیلات نوروزی گفت: ازآغاز طرح نوروزی کارکنان مرکز توسعه سلامت کیش در دو نوبت صبح و عصر در بخش‌های مختلف به مردم و گردشگران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.