سخنگوی شورای سلامت کیش مصوبات کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه کرونا جزیره کیش را اعلام کرد.

به گزارش صبح کیش، دکتر رضانیا گفت: پیرو اعلام وضعیت رنگ قرمز در جزیره کیش از نظر شیوع ابتلا به ویروس کروتا کمیته تخصصی ستاد اقدامات پیشگیرانه كرونا تشکیل و مصوبات اين كميته اعلام شد.
وي افزود: کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، کلوپ‌های تفریحات دریایی، آژانس‌ها و فعالیت‌های مرتبط با گردشگری به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

دكتر رضانيا با اشاره به اينكه تمامي مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی به مدت ۱۰ روز متوقف می‌شوند، افزود:  ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات ضروری یک دوم و سایر دستگاه‌ها دو سوم كاركنان خود را با تشخیص مدیران خود دورکار خواهند کرد.

سخنگوي شوراي سلامت كيش  گفت: مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله نماز‌های جمعه، مساجد و نماز‌های یومیه و مراسم آئینی و مذهبی به مدت ۱۰ روز برگزار نخواهند شد.

وي گفت: کلیه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به شکل بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند و اجازه پذیرش مشتری نخواهند داشت.
سخنگوي شوراي سلامت كيش گفت: پیشنهاد کاهش تعداد پرواز‌های ورودی به کیش به سازمان هواپیمایی کشوری از سوی ستاد کرونا داده شد.

دكتر رضانيا گفت: محدودیت‌های فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی، مدارس، جنگ‌ها، کنسرت‌ها، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی و فرهنگی و هنری، کشتی‌های تفریحی، فرهنگسرا‌ها و سایر مراکز که به مدت یک هفته اعلام شده بود به مدت ۱۰ روز  افزايش يافت.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.