بر اساس مصوبه صد و شصت و سومین نشست شورای ترافیک بنا بر اعلام مدیریت حمل و نقل عمومی کیش، نرخ حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی کیش در سال 1400 تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،بر اساس مصوبه شورای ترافیک و اعلام مدیریت حمل و نقل این شرکت ، نرخ ورودی کلیه‌ مسیرها در سطح شهر از ساعت ۶صبح تا ٢٤ برای تاکسی‌ها ۱۳۰.۰۰۰ ریال، ورودی فرودگاه ۳۲۰.۰۰۰ ریال، نواحی غربی به کلیه نقاط شهر ۳۷۰.۰۰۰ ریال و برای پیمایش تا ۷کیلومتر به‌ ازای هرکیلومتر ۱۳.۰۰۰ریال و بیش از آن هرکیلومتر ۱۵.۰۰۰ ریال تعریف و تصویب شد.
همچنین برای هر دقیقه توقف ۱۳.۰۰۰ریال و هردقیقه تاکسی دراختیار ۲۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شد.
بر همین اساس نرخ کرایه مینی‌بوس نیز در کلیه مسیرهای تعریف‌ شده‌ در سیستم حمل‌ و نقل اعم از مسیر کوتاه و بلند، از ساعت ۶صبح تا ۱ بامداد ۳۵.۰۰۰ ریال و ۵۰.۰۰۰ ریال برای ساعت ۱ تا ۶ بامداد تصویب شد.
برای تاکسی‌های خطی نیز، مسیرها و نرخ‌های مشخصی به شرح ذیل اعلام شد:
از بازار مرجان به مقاصد میدان ساحل، شهرک‌ صدف و مروارید و میدان‌ خلیج‌فارس، ترمینال و بندرگاه و بیمارستان، فازهای A و F, به‌ترتیب: ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰۰ تعیین شد.
از مبداء میدان آرین نیز به مقاصد: میدان غدیر و لارک، میدان هرمز و بیمارستان، میدان خلیج‌ فارس و بندرگاه و کمپ‌ صبا، شهرک صدف و بازارمروارید، سه‌راه‌ پردیس و میدان آبشار و بازار مرجان، به‌ترتیب: نرخ‌های ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۷۵.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰ ریال تصویب شد.
نرخ های کرایه از ایستگاه هایپرمارکت به مقصد میدان‌ پرواز و شهرک رز و دهکده ساحلی ۶۵.۰۰۰ ریال و به پارک آبی اوشن و بالعکس ۷۰.۰۰۰ریال و به ساختمان دانشگاه آزاد و بالعکس ۸۰.۰۰۰۰ اعلام شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.