کاربرانی که تنها از اینترنت وای فای خود برای تبلت استفاده کردند با قراردادن سیم‌کارت در تبلت یا ارسال پیامک نسبت به رجیستری دستکاه خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش و به نقل از سامانه هوشمند مدیریت تجهیرات ارتباطی، -سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هشدار به کاربران و دانش‌آموزانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن مدارس، از طریق شبکه وای‌فای به اینترنت متصل بوده‌اند، گفت: با اتصال به وای‌فای، دستگاه در شبکه اپراتوری رویت نشده و ضروری است این کاربران تا پیش از تاریخ‌های اعلامی (تبلت‌های برند لنوو از دوم مردادماه و سایر برند‌های تبلت از نهم مردادماه مشمول طرح رجیستری می‌شوند) با قراردادن سیم‌کارت در تبلت، تماس تلفنی و یا ارسال پیامک داشته باشند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا تأکید کرد: کاربران برای اطمینان از رؤیت در شبکه اپراتوری، از طریق سایت همتا به نشانی اینترنتی hamta.ntsw.ir و یا کد دستوری #۷۷۷۷* نسبت به استعلام اصالت دستگاه خود اقدام کنند.

وي افزود: در صورتی که در پاسخ استعلام ذکر شد که دستگاه رویت شده، نیاز به اقدام دیگری نیست.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش و مدیران شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) از طریق درگاه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی خود، نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده در رابطه با رجیستری تبلت‌ها به کادر آموزش، معلمان و دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.