درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مسکونی کیشوندان دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی کیش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مسکونی کیشوندان دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: در پی اقدامات پلیسی متهمان که در قالب سفر خانوادگی به کیش آمده بودند شناسایی و 3نفر در این رابطه دستگیر که تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی عنوان کرد: ارزش ریالی طلا و جواهرات بیش از 200میلیارد ریال برآورد شده است مالک بخشی از آن با مراجعه مالباختگان شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان خواهدشد.
سرهنگ " علی اصغرجمالی" شناسايي منازل فاقدایمنی و سرقت از منازل طبقه همکف، اول و ورود بی دردسر به منازل، استفاده از خانه های شبانه به عنوان مخفیگاه، تخريب گاو صندوق و سرقت طلا و ارز انگیزه سرقت از منازل را برای سارقین بصورت خانوادگی افزایش داده است.
این مقام انتظامی تأکید کرد: به مالکین توصیه می شود در حین خروج از جزیره نسبت به رعایت اصول ایمنی پیشگیری از سرقت اموال خود اطمینان حاصل نمایند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: با توجه به سرقت های سریالی صورت گرفته روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد تعدادی از مالباختگان خارج از کیش حضور دارند نیاز به حضور آنان جهت شناسایی اموال و طرح شکایت توسط آنان است.
وی افزود: به مردم عزیز توصیه می کنم اشیاء قیمتی خصوصاً طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات در بانک بسپارند یا در جای مطمئن نگهداری نمایند.
سرهنگ " علی اصغرجمالی" خاطرنشان کرد:سارقین بدانند کیش جای امن برای آنان نخواهد بود و قطع به یقین با همکاری خوب مردم از طریق تماس با 110 و تأمین نیازهایی چون دوربین چهره خوان توسط مسئولین متولی می تواند عامل بازدارنده ای در پیشگیری از سرقت ها در جزیره کیش باشد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.