فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف 10 فروند شناور متخلف که به رغم ممنوعیت تردد و تدابیر مبارزه با کرونا اقدام به حمل مسافر در آب‌های این جزیره کرده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی با بیان این مطلب، افزود: این شناورها با 31 سرنشین حین ورود به جزیره کیش توسط نیروهای پایگاه دریابانی با همکاری بومیان جزیره، رصد و توقیف شدند.

وی علت توقیف این 10 شناور را عدم رعایت قوانین ابلاغی بویژه بی توجهی به ممنوعیت ترددها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره کیش و اقدام به جابه جایی مسافر برای ورود غیر قانونی به جزیره عنوان کرد و افزود: مالکان شناورها و مسافران برای رسیدگی برابر قانون به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی تأکید کرد: سلامت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و دریادلان این فرماندهی با هرگونه اقدامی که باعث از بین رفتن سلامت وامنیت و آرامش مردم شود، برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان عنوان کرد: توصیه می شود هموطنان عزیز برای حفظ سلامتی وپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از سفرهای غیر ضرور جدا خودداری کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که این بیماری ثابت کرده که کاملا خطرناک و کُشنده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.