جانشین انتظامی ویژه کیش از شناسایی و دستگیری عامل توزیع مواد مخدر به شیوه پیک موتوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ " فرج نظری " در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی گزارش های مردمی و در راستای وظایف ذاتی پلیس و مبارزه قاطع و بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی عامل توزیع مواد مخدر و ارسال به شیوه پیک موتوری شدند.

وی ادامه داد: پس از رصد دقیق و اخذ مجوز قضایی ماموران طی یک عملیات منسجم عامل توزیع مواد مخدر که در پوشش پیک موتوری فعالیت داشت دستگیر، در بازرسی بدنی از وی بسته های آماده فروش مواد مخدر تریاک و حشیش کشف شد.

سرهنگ نظری با بیان اینکه اعضای این تیم فروشنده مواد مخدر تحت رصد پلیس بوده بیان داشت: با اخذ مجوز قضایی، ماموران در بازرسی از منزل متهم، 2 نفر دیگر از اعضای این تیم که در حال بسته بندي مواد مخدر بودند دستگير و مقدار 764 گرم انواع مواد مخدر به همراه ابزار فروش مواد مخدر کشف و ضبط گرديد و متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

جانشین انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: مبارزه قاطع و بی امان با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و می طلبد مردم همکاری همه جانبه ای از هر حیث با پلیس داشته باشند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.