سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به همراهی قابل قبول مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: کادر بهداشت و درمان برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا در کیش سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، دکتر رضانیا با ابراز خوشحالی از خالی شدن بیمارستان کیش از بیمار بستری کرونایی از تلاش‌های بی وقفه و بدون چشمداشت پرسنل بخش‌های بهداشتی درمانی تقدیر کرد و افزود: از حمایت‌های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا، شورای تامین، پرسنل بیمارستان و مرکز توسعه سلامت، جوامع صنفی، هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی، رسانه‌ها و صداوسیما، فعالان فضای مجازی، شرکت‌های تابعه سازمان و مردم جزیره کیش و سایر ارگان‌هایی که هرکدام به نوبه خود کمک کردند قدردانی شود.

وي از رعایت و همراهی صنوف مختلف تقدیر کرد و گفت: اصناف همکاری بسیار خوب و فراتر از انتظاری را با شورای سلامت داشتند و با توجه به اینکه این همه‌گیری باعث سختی و تعطیلی کسب و کارشان شد، مراعات کردند.

سخنگوي شوراي سلامت كيش گفت: هر وقت محدودیت ایجاد کردیم، آن‌ها محدودیت را پذیرفتند و ما را همراهی کردند.

دكتر رضانیا با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل هاي بهداشتی، گفت: ساكنان كيش توانستند با رعایت نکات بهداشتی و انجام دستورالعمل هاي بهداشتی کمک زيادي در پیشگیری و مقابله با کرونا انجام دهند و این مردم شایسته تشکر و قدردانی هستند.

وی افزود: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و اقدامات بین بخشی درکیش، در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بسیار تسهیل کننده و قابل تقدیر است، ولی برای رهایی از این بیماری و برگشت جامعه به روز‌های آرام، به قطع زنجیره انتقال شیوع ویروس کرونا نیاز داریم و اجرای دستورالعمل هاي بهداشتی خصوصا استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی بستر مناسبی را برای تحقق این مهم فراهم می کند.

وی افزود: همه مردم و مسئولین همکاری‌های خود را در رعایت حداکثری دستورالعمل هاي بهداشتی حداقل به میزان ۸۰ درصد تا رسیدن به وضعیت مهار کامل بیماری کرونا ادامه دهند و انشالله با اتمام کار بزرگ واکسیناسیون سلامتی و رونق گردشگری دوباره به جزیره کیش برگردد.

دکتر رضانیا افزود: دقت کنیم با عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، هر لحظه امکان بروز پیک جدید و شیوع بیماری وجود دارد و لازم است هر فرد ساكن كيش با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها، خود برای رعایت دستورالعمل هاي بهداشتی در راستای پیشگیری از کرونا نظارت كند.

وی به بازماندگان و خانواده‌های متوفیان کرونا تسلیت گفت و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی بازماندگان آنان خواستار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.