جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با جعل عناوین دولتی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ فرج نظری افزود: پس از وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی، تحصیل مال از طریق نامشروع، سرقت، ایجاد پاپوش برای دیگران و اخاذی، رسیدگی به این موارد به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ کیش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند و به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ نظری افزود: این کلاهبردار برای رسیدن به اهداف سودجویانه خود با استفاده از عناوین دولتی و نظامی و با همدستی همسرش به گونه‌ای با افراد برخورد می‌کردند که با آن‌ها معامله کرده و چندین مورد شکایت واهی تحت عنوان کلاهبرداری و سرقت از این افراد مطرح و با ایجاد ترس و ارعاب به اهداف سودجویانه خود می‌رسیدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند.

سرهنگ نظري با بیان اینکه تاکنون ۱۰ نفر شكايت خود را از اين متهم به پلیس ارائه كرده اند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده براي رسیدگی به دستگاه قضائی اعزام شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.