ماموران این جزیره در جریان اجرای هفتمین مرحله از طرح امنیت محله محور (رعد) موفق به دستگیری ۲۰ سارق و معتاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،سرهنگ سید مسعود میرحسینی بیان داشت: در راستای برخورد با مخلان آرامش هفتمین مرحله از طرح امنیت محله محور(رعد) به مدت ۲ روز توسط پلیس پیشگیری کیش و پلیس های تخصصی در سطح تفرجگاه ها و بوستان های جزیره اجرا شد.

وی افزود: ماموران در این طرح موفق به دستگیری ۹ نفر سارق شدند و سارقان به انجام ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند که از این افراد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از جمله ۶ دستگاه دوچرخه و سه دستگاه تلفن همراه ضبط شد.

سرهنگ میرحسینی اضافه کرد: همچنین در این طرح ۱۱ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر از انان کشف شد و دستگیر شدگان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شدند.

وی افزود: هفتمین مرحله از طرح امنیت محله محور (رعد) ۲۵موتور شارزی نیز در نقاط مختلف جزیره توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه همچنین ۹ نفر از مخلان نظم و امنیت نیز دستگیر شده اند افزود: نیروی انتظامی قاطعانه با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند برخورد می کند./ایرنا

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.