فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقان شناور‌های صیادی جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی، افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت با ایجاد رعب و وحشت و سرقت از لنج‌های صیادی جزیره کیش موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش قرار گرفت.

وی افزود: سارقان با آسیب رساندن به لنج‌های صیادی وارد شناور‌ها می‌شدند و پس از سرقت ماهی‌های صید شده، تلفن همراه صیادان، جی پی اس شناورها، موجب اذیت و آزار خدمه لنج می‌شدند.

سرهنگ جمالی گفت: نيروهاي پایگاه دریابانی و کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با رصد دقیق از روش حضور سارقان در دریا و اقدامات فنی متوجه شدند سارقان پس از سرقت با رنگ کردن قایق‌های خود سعی در فریب پلیس دارند، که با تعقیب و مراقبت توسط پلیس، محل سکونت این سارقان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

وي افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با هماهنگی دادستان جزیره کیش، در ۲۴ ساعت عملیات منسجم و هماهنگ ۳ نفر از سر شاخه‌های اصلی سارقان را شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به جزیره کیش منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: تلاش پلیس براي کشف ابعاد و تعداد سرقت‌های متهمان و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.