کیش، جزیره‌ رقابت‌های سالم است؛ فضا را مسموم نکنید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیرو مطالب مطروحه پیرامون شکایت شرکت تپسی جهت فعالیت در جزیره‌ی کیش، به استحضار می‌رساند سازمان منطقه آزاد کیش در راستای بهبود محیط کسب و کار، نسبت به حذف موانع و محدودیت‌های صدور مجوز فعالیت در این جزیره اقدام کرده است؛ به نحوی که طی پنج سال گذشته تعداد مجوزهای فعالیت اقتصادی صادره و تمدیدی با رشد نزدیک به 100 درصدی مواجه بوده است.

بر اساس این گزارش، کلیه مراحل دریافت تقاضا تا مرحله پایانی صدور مجوزها نیز به صورت سیستمی و از طریق سامانه BIZ.KISH.IR صورت می پذیرد که شرکت یاد شده تاکنون هیچ درخواستی در سامانه مربوطه ثبت نکرده است. بدیهی است تا زمانی که درخواستی برای صدور مجوز فعالت تپ‌سی در جزیره صورت نگرفته، مجوزی هم صادر نشده است.

در واقع آن چیزی که تاکنون این شرکت را از خدمت‌رسانی به کیشوندان محروم کرده، سهل‌انگاری کارمندان مجموعه‌ تپ‌سی در پیگیری صدور مجوز بوده است؛ نه عدم همراهی سازمان منطقه آزاد کیش.

بر همین مبنا و ضمن دعوت از همکاران محترم در مجموعه‌ی تپسی و سایر تاکسی‌های اینترنتی برای فعالیت در جزیره‌ زیبای کیش، دوستانه متذکر می‌شویم که هیاهوی مجازی نمی‌تواند جایگزین فرآیندهای قانونی شود

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.