دسته: فرهنگی و هنری

تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش یکی از افتخارات پس از انقلاب است

 معاون وزیرآموزش و پرورش گفت: یکی از افتخارات پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش است که در راس شوراها، مسئولیت به بالاترین مقام استان ومناطق آزاد تفویض شده است .

 مرضیه گرد، عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش کیش اظهار کرد : ما همواره به دنبال این بوده ایم که آموزش و پرورش به عنوان اولین دغدغه های مسئولان قرار بگیرد و این در حالی است که این موضوع در کیش یکی از دغدغه های اصلی میان مسئولان است .
وی تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم راه تعالی را دنبال کنیم نیازمند آموزش و پرورش توانمند هستیم .
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی با تاکید بر اینکه یک درصد از دانش آموزان کشور در مناطق آزاد تحصیل می کنند اظهار داشت : برای آموزش و پرورش یک دانش آموز هم مهم است و برای آن زمان صرف می کند.
وی اظهار داشت : در منطقه آزاد کیش ظرفیت های خوبی برای تربیت فرزندان وجود دارد و با برنامه مناسب می تواند آن را بارور کرد.
مرضیه گرد گفت :یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش بود که در راس شوراها مسئولیت به بالاترین مقام استان ومناطق آزاد تفویض شده است .
وی با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید تکیه بر اصل مشارکت است گفت : امروز مشارکت یک ضرورت است نه انتخاب .
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم اظهار داشت : باید آمادگی کامل داشته باشیم تا مسئولیت ها را به افراد دیگر واگذار کنیم .
ابراهیم رضوانی با بیان اینکه کیش می تواند دیپلمه های را تربیت کند که حداقل سه مهارت فنی در جامعه را فرا بگیرند افزود : آموزش و پرورش کیش می تواند در آینده انگیزه حضور سرمایه گذاران در منطقه باشد .
وی با تاکید براینکه در مورد کمک به آموزش و پرورش به قوانین مراجعه نکرده ایم گفت: فرزندان این مرز و بوم هر کجا که باشند و هر هزینه ای که برای آنها بشود سرمایه گذاری برای کشور است .
سرپرست آموزش و پرورش کیش نیز در این مراسم یکی از افتخارات در آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی را قهرمان پروری مدافعان حرم عنوان کرد .
دانیارجاویدی با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها متولی تعلیم و تربیت در کشور نیست اظهار کرد : باید بصورت خانوادگی و یک تیم در کنار یکدیگر قرار گرفت و از ظرفیت های یکدیگر استفاده کرد که نتیجه و افتخار آن سربلندی و پیروزی فرزندان و دانش آموزان است.
هانی معلمی رئیس سابق آموزش و پرورش کیش نیز در این مراسم با اظهار اینکه آموزش و پرورش محور توسعه و بالندگی کشور است گفت :بدون توجه به آموزش و پرورش به بیراهه می رویم.
وی گفت: متولیان فرهنگی و آموزش و تعلیم و تربیت به عنوان مشعل داران واقعی جامعه هستند و بشریت را به سوی نور و روشنایی هدایت می کنند که این هدایت در مرحله نخست بر عهده انبیاء بوده است .
معلمی اظهار داشت :در بخش نیروی انسانی جزیره کیش بیش از 2 هزار ساعت ضمن خدمت برای کارکنان اجرا شده که 75 درصد آن توسط مولفین کتاب انجام شده که در نوع خود بی نظیر است .
مراسم معارفه سرپرست آموزش و پرورش کیش با حضور مسئولان منطقه آزاد کیش، مدیران ادارات و مسئولان نظامی و انتظامی در خانه فرهنگ لبخند و هنر برگزار شد.
مدرسی دانشگاه های فرهنگیان، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و غیر انتفاعی در خراسان شمالی از سال 87 تا کنون، عضویت در کمیسیون های بهره وری ، تحول اداری و طبقه بندی مشاغل در دانشگاه بجنورد در سال 85 ، کارشناس مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در سال 84 ، عضو کارگروه کارآفرینی اداره کل کار و امور اجتماعی خراسان شمالی در سال 83، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان در سال 94 از سوابق فعالیتهای دانیارجاویدی است.
وی دارای دکترای تخصصی درمدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی است .
هانی معلمی رئیس سابق آموزش و پرورش کیشن نیز از اردیبهشت سال 93 ریاست اداره آموزش و پرورش کیش را بر عهده داشت.

برچسب ها :