دسته: فرهنگی و هنری

 رسیدگی جدی به کمپ های مسکونی کیش دستور دکتر مونسان در بازدید از کمپ صبا

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از کمپ مسکونی صبا در خصوص بهسازی کمپ های مسکونی کیش دستور رسیدگی داد.

 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از معاونان از مهدهای کودک مهستان و خورشید، مدارس خوارزمی و آیت الله خامنه ای و کمپ صبا بازدید کردند.
در این بازدید دکتر مونسان در خصوص اقدامات انجام شده در بهبود کیفیت مهد کودک رنگین کمان گفت: مهد کودک رنگین کمان واقع در مجموعه مسکونی مهستان که توسط اداره امور زنان و زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش اداره می شود شرایط خیلی خوبی داشت و هم از نظر فیزیکی و تجهیزات و هم از نظر مدیریتی در سطح بالایی از استاندارد هستند.
وی با اشاره به توانمندیهای بانوان در جزیره کیش گفت: در بخش مهد کودک و پیش دبستانی وضعیت خوبی داریم و در این بازدید تصمیم گرفته شد درکمپ ها که اقشار کم در آمد سکونت دارند امور زنان کیش اقداماتی شامل راه اندازی مهد کودک و در کنار آن کلاس های آموزشی برای بانوان تدارک ببیند و این سرویس دهی رایگان باشد تا همه خانواده ها بتوانند از آن استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه از مهد کودک خورشید بازدید کرد و گفت: این مهد کودک نیز با وجود فضای محدود خوب بود و کودکان از شادابی خوبی بر خوردار بودند که نشان دهنده روحیه نشاط در مربیان است.
وی تاکید کرد: اما نظارت دقیق بر این مهدهای کودک توسط بهزیستی باید ادامه داشته باشد زیرا بچه ها در سنین پایه و خرد سالی در این مهدها در حال آموزش هستند که دقت بالایی را در استانداردها و خدمات می طلبد.
دکتر مونسان گفت: فضای شادی و نشاط مهد کودک ها خوب بود اما بازهم باید توجه شود از مربیانی استفاده شود که با عشق و علاقه با بچه ها کار می کنند و این مربیان با روحیه پر نشاط با بچه ها برخورد کنند.
وی افزود: در بازدید از مدارس نیز تصمیم گرفته شد با بررسی نظرات مدیر آموزش و پروش اقدامات بازنگری شود. نیاز است طرح هایی برای بهسازی  و بهینه سازی مدارس ارائه شود که در نشستی با حضور معاونت های ذیربط و رییس آموزش و پرورش بهترین طرح انتخاب و اجرایی شود.
دکتر مونسان گفت: به نظر می رسد با توجه به شلوغی زیر ساخت های شهری از کمپ ها غفلت کرده ایم که در بازدیدی که از کمپ ها انجام شد دستوراتی در خصوص باز سازی داده شده است و مقرر شد شرکت سرمایه گذاری و توسعه و شرکت آب، عمران و خدمات با همکاری هم تا عید کارهای جدی در کمپ ها انجام دهند.
وی تاکید کرد: در گام اول با بهسازی فضاهای عمومی و محوطه سازی این عملیات آغاز می شود و سپس با تامین اعتبار مورد نیاز این عملیات، بخش های داخلی که شرایط نا مناسبی دارند نیز باز سازی می شوند تا ساکنان این کمپ ها نیز که قشر زحمت کش کارگری هستند از امکانات مسکونی بهتری بر خوردار شوند و فکر می کنم تا پایان عید کمپ ها نیز شرایط بهتری پیدا می کنند.

برچسب ها :