سلام بمبئی به کیش آمد

 فیلم پر فروش سلام بمبئی از سه شنبه 14 دی در خانه فرهنگ و هنر لبخند جزیره کیش اکران می شود.

 فیلم سلام بمبئی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی محصول سال ۱۳۹۴ است.
سلام بمبئی، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد.
این فیلم ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.
نکته جالب فیلم “سلام بمبئی” این است که برخی دیالوگ های فیلم به زبان انگلیسی است و بازیگران هندی و ایرانی در این فیلم به زبان انگلیسی صحبت می کنند.
محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی و دیا میرزا بازیگر زن هندی از بازیگران اصلی فیلم هستند.
همچنین آهنگ تیتراژ فیلم به صورت دو زبان هندی و فارسی خوانده شده است که بنیامین بهادری خواننده آن است.
همچنین، فیلم ما همه گناهکاریم از دیگر فیلم هایی است که در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش به نمایش در آمده و نظر بسیاری از کیشوندان را به خود جلب کرده است.
ما همه گناهکاریم فیلمی به کارگردانی حسن ناظر، نویسندگی پیمان عباسی و تهیه‌کنندگی محسن مسافرچی محصول سال ۱۳۸۹ است که از تاریخ ۸ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.
این فیلم، داستان یوسف، جوان روایتگر زندگی فرهاد است که برای درمان دخترش به پول زیادی احتیاج دارد و حاضر است برای تهیه این پول هر چیزی را بفروشد، حتی خودش.
امیر آقایی، نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، همایون ارشادی، مهران رجبی و مهدی سلوکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
شایان ذکر است، فیلم های آس و پاس، مشکل گیتی و لاک قرمز از دیگر فیلم هایی است که در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برای علاقمندان، در حال اکران است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.