دسته: فرهنگی و هنری

 برگزاری دوره های آموزشی فنی با هدف حفظ استانداردهای عمران و خدمات در کیش

 دوره آموزشی کارور دستگاه بالابر هیدرولیکی ویژه کارکنان اداره ماشین آلات و اداره روشنایی شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

  در این دوره که از تاریخ 11 تا 13 دی  با همکاری واحد آموزش و سازمان فنی و حرفه ای استان هرمزگان برگزار شد، 18 نفر از کارکنان اداره ماشین آلات و اداره روشنایی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در جهت تمدید و یا صدور گواهینامه های مربوطه و ارتقاء سطح آگاهی و مهارت، به فراگیری مطالب مورد نیاز به صورت تئوری و عملی پرداختند.
مهندس ذبیحی مدرس این دوره در خصوص اهمیت برگزاری چنین دوره های آموزشی خاطر نشان کرد: امروزه شرکت هایی که واحدهای فعالی در زمینه ماشین آلات سنگین دارند، ملزم به دریافت گواهینامه های مربوطه از سازمان فنی و حرفه ای می باشند و مسئولین واحدهای مربوطه نیز می بایست پیش از پایان اعتبار گواهینامه های صادره، اقدامات لازم را در جهت تمدید آن صورت دهند.
وی افزود: شرکت عمران، آب و خدمات با اشراف کامل به اهمیت این موضوع یکی از شرکتهای پیشرو در این راستا می باشد. از سویی دیگر تمامی امکانات لازم اعم از فضای آموزش نظری و فضای آموزش کارگاهی با تجهیزات لازم و کافی در محل وجود دارد که خود نشان دهنده توجه مدیران شرکت به  این مهم به ویژه ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان می باشد.
لازم به ذکر است آزمون عملی و تئوری این دوره آموزشی اواخر دی ماه برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان این دوره از سوی سازمان فنی و حرفه ای، گواهی نامه اعطاء می شود.

برچسب ها :