دسته: فرهنگی و هنری

فیلم های ارسالی به جشنواره فیلم موج از مرز یک هزار اثر گذشت

 معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه تا کنون یک هزار و 85 فیلم برای حضور در جشنواره ثبت شده است اظهار کرد : مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان وقت اداری امروز 16 بهمن ماه است و تمدید نخواهد شد.

ابراهیم رضوانی روز شنبه در مورد آثار ارسالی به دومین جشنواره فیلم موج اظهار کرد: تا صبح امروز شنبه 16 بهمن ماه یک هزار و 85 اثر ثبت شده است که از این تعداد 135 فیلم در بخش انیمیشن ،693 اثر داستانی و 257 مورد نیز به موضوع مستند اختصاص یافته است .
وی افزود: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه موج تا پایان وقت اداری امروز 16 بهمن ماه است و علاقه مندان می توانند اثار خود را به دفتر سازمان منطقه آزاد کیش در تهران و یا از طریق پست ارسال کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ازاد کیش گفت :بعد از پایان یافتن مهلت ارسال ، فیلم ها بازبینی خواهند شد که در نهایت 60فیلم به مرحله نهایی راه پیدا می کنند که در آئین اختتامیه معرفی می شوند .
رضوانی افزود : نیما عباس پور، مجید برزگر و بیژن میرباقری اعضای هیات انتخاب جشنواره هستند و در بخش داوران نیز پوران درخشنده ، محسن امیر یوسفی و حمید فرخ نژاد داوری آثار را بر عهده خواهند داشت .
وی یاد آور شد :سال گذشته 850 فیلم کوتاه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد‌ 60 فیلم به مرحله داوری رسید و رسول صدر عاملی ، نیکی کریمی و ابوالفضل جلیلی داوری آثار را بر عهده داشتند و دبیری جشنواره نیز بر عهده ابراهیم حصاری بود.
دور نخست جشنواره با موضوع فیلمهای پند آموز برگزار شد که در این دوره علاوه بر توجه به موضوع اصلی ( فیلمهای پند آموز)، موضوعات ویژه اقتصاد مقاومتی و توصیف جزیره زیبای کیش نیز به آن اضافه شده است .
اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه موج نیمه اول اسفند ماه در جزیره کیش برگزار می شود.
جزیره کیش با وسعت حدود 91 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

 

برچسب ها :