دسته: فرهنگی و هنری

سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه تهران برگزار شد

 سومین جشن دانش اموختگی 163 دانشجو در مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران برگزار شد .

رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران شامگاه پنجشنبه در این مراسم به رویکرد بین المللی این دانشگاه در ارتقاء جایگاه علمی آن در سال گذشته اشاره کرد و گفت : در این راستا بیش از 9 قرار داد همکاری بین المللی با دانشگاه ها و موسسات بین المللی مختلف همچون مرکز 'مطالعات عالی لیون فرانسه' و دانشگاه پلی تکنیک میلان' بسته شده است .
منصورخلیلی عراقی به برگزاری کارگاه ها و دوره های مشترک برای 10 دانشجوی خارجی اشاره کرد و گفت : این کارگاه ها در رشته های کامپیوتر، طراحی صنعتی، مهندسی نفت، آموزش زبان انگلیسی، مدیریت کسب و کار در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری بوده است.
وی افزود: در آینده به دنبال این هستیم تا در مقاطع تحصیلی مختلف، بویژه دوره دکتری همکاری های بین المللی خود را بیش از پیش توسعه دهیم.
رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران اظهار کرد : از زمان تاسیس این دانشگاه بیش از دو هزار 441 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری دانش آموخته شده اند .
در سومین دوره جشن دانش آموختگی این دانشگاه 163 نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی؛ شامل 13 مورد کارشناسی 147 مورد کارشناسی ارشد و 2 مورد دکتری شرکت داشتند ..
سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه تهران پنجشنبه شب از ساعت 21 تا 23 با حضور رئیس دانشگاه تهران، امام جمعه کیش ،امام جمعه اهل سنت، مدیرعامل منطقه آزاد معاونان و مدیران ،روسای دانشگاه های کیش، استادان دانشگاه ، دانشجویان و خانواده های آنها در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد .

برچسب ها :